امروزه شاهد اين هستيم که اکثر افراد صاحب گوشي هاي هوشمند هستند و از طريق همين گوشي ها در فضاي اينترنت گشت و گذار مي کنند. با توجه به همين نکته مي توان اهميت تبليغات آنلاين و تأثير رپورتاژ آگهي بر افراد را درک کرد. وقتي افراد با کوچکترين علامت سؤالي در ذهن خود مواجه مي شوند يا نياز به خريد کالايي دارند، بلافاصله در موتورهاي جستجو به دنبال جواب سوال خود مي گردند و در کسري از ثانيه پاسخ خود را مي يابند و در اين بين مي توانند به راحتي نتايج جستجوهاي خود را با ديگر افراد در ميان بگذراند.


ازين رو فعاليت در اينترنت، داشتن وب سايت و شبکه هاي اجتماعي براي کسب و کارها اهميت به سزايي دارد و در کنار آن تبليغات آنلاين که مي تواند در جذب مشتري براي وب سايت تأثير داشته باشد. امروز ديگر افراد ترجيح مي دهند با جستجو در وب سايت ها و بررسي منابع مختلف و مقايسه ي محصولات مختلف خودشان با اشراف کامل به محصول آن را انتخاب نمايند.


 


اهميت رپورتاژ آگهي


سالهاست که شيوه ي تبليغات تفاوتي بنيادين پيدا کرده و اين روزها با وجود هجمه ي اطلاعات و تبليغات در فضاي اينترنت، افراد بيشتر به سراغ منابع معتبر و اطلاعات دست اول مي گردند، تا نتيجه ي مورد نظر خودشان را با علم و آگاهي نسبت به موضوع بدست آورند، از طريق تبليغات آنلاين، مشتريان مستقيماً به شرکت ها دسترسي پيدا مي کنند و اين موضوع ايجاد يک تعامل دو جانبه ميان صاحبان مشاغل و مشتريان مي شود. اينجاست که تأثير رپورتاژ آگهي بسيار محسوس است و تنها شرکت هايي اين موضوع مهم را درک مي کنند که ازين طريق مشترياني واقعي براي محصولات و خدماتشان جذب کرده باشند.


اهميت رپورتاژ آگهيرپورتاژ آگهي چيست؟


رپورتاژ آگهي يعني اينکه به شيوه اي کاملاً نامحسوس شرکت و محصول شما در وب سايت ها معرفي شود.


 رپورتاژ آگهي به شيوه اي تهيه مي شود که کاربر احساس مي کند، مشغول مطالعه ي يک مقاله يا يک خبر از منابع موثق است و در اين بين لينک هايي که در بين مطالب قرار داده مي شود، کاربر را مستقيماً به وب سايت شما ارجاع مي دهد.


مثالي که در اين مورد مي توان عنوان کرد: مثلاً فروش محصولات زيبايي پوست و مو


يک کاربر خانم که در نتيجه ي جستجوها برايش صفحه اي باز مي شود که اطلاعات مفيدي در مورد مراقبت از پوست و مو، خواص يک سري مواد طبيعي و معرفي محصولات زيبايي که شامل اين مواد است را براي او نمايش مي دهد و در اين بين لينک هايي که مستقيم خواننده را به وب سايت فروش محصولات زيبايي هدايت مي کند.


 با اين اوصاف تصور کنيد، کاربري که هر روز در معرض هزاران بنر و آگهي و تبليغاتي است به ناگاه با يک مقاله ي مفيد در مورد معرفي يک محصول يا معرفي يک شرکت روبرو مي شود، به نظر شما چه احساسي دارد؟ و چه عکس العملي نشان مي دهد؟ قطعا خود را برنده اي مي بيند که توانسته است با مطالعه ي يک مطلب مفيد هم به آگاهي خود بيفزايد و هم اينکه نتيجه ي جستجوهايش سرانجام خوبي داشته و از طريق علم و ادراک خودش، با اطمينان کامل وب سايت شما را انتخاب مي کند.


 


مزاياي برتر رپورتاژ آگهي


از مهم ترين مزاياي رپورتاژ آگهي مي توان موارد زير را ذکر کرد:


1? رپورتاژ آگهي يک مقاله ي کامل در جهت معرفي محصولات و کسب و کارتان است.


همانطور که در مورد رپورتاژ آگهي توضيح داديم، در واقع يک مقاله ي خبريست که شما به عنوان صاحب يک کسب و کار مي توانيد توسط اين مقاله با مخاطب ارتباط برقرار کنيد. در رپورتاژ آگهي محصولات يا خدماتتان معرفي مي شود. تصاويري که در صورت نياز در اين مقاله قرار داده مي شود، ممکن است به صورت آشکارا يا نامحسوس محصولات و شرکت شما را معرفي نمايد. در اين رپورتاژ لينک هايي قرار داده مي شود که مخاطب مستقيماً به وب سايت شما ارجاع داده خواهد شد.


معرفي کسب و کار اينترنتي2? ايجاد کمپين تبليغاتي رسانه اي با رپورتاژ آگهي


با انتشار يک رپورتاژ آگهي عملاً مي توانيد يک کمپين تبليغاتي رسانه اي براي کسب و کارتان ايجاد کنيد. يک کمپين تبليغاتي با انتشار محتوايي ارزشمند در قالب رپورتاژ آگهي که مرتبط با کسب و کار شما باشد.


 


3? کسب اعتبار براي برند و کسب و کار شما


از آنجايي که رپورتاژ آگهي عموماً به عنوان مقاله در وب سايت هاي معتبر نمايش داده مي شود، از اين جهت که به علم و اطلاعات افراد افزوده مي شود، شرکت شما را به عنوان يک شرکت معتبري مي شناسند که بر اساس اصول حرفه اي فعاليت مي کند. اين موضوع تأثير به سزايي در برند سازي و کسب اعتبار برند شما در ذهن افراد خواهد داشت.


4? يک سرمايه گذاري بلند مدت به نام رپورتاژ آگهي


شرکت ها هميشه براي کسب سود و ماندگاري، در بخش هاي مختلفي سرمايه گذاري انجام مي دهند و چه بهتر که اين سرمايه گذاري، بلند مدت و با سود دائم همراه باشد، در اين مورد مي توان به رپورتاژ آگهي که يک نوع تبليغات ماندگار و دائمي است، به ديد يک سرمايه گذاري بلند مدت نگاه کرد که هميشه مخاطباني را براي وب سايت شما جذب خواهد نمود.


 


5? رپورتاژ آگهي هميشه در فضاي اينترنت باقي مي ماند!


يکي از ويژگي هاي مهم رپورتاژ آگهي، هميشگي بودن آن است. وقتي مقاله اي در جهت معرفي کسب و کار شما در وب سايتي منتشر مي شود، مي توان از اين موضوع اطمينان خاطر داشت که اين مقاله براي هميشه در وب سايت و فضاي اينترنت باقي خواهد ماند.


 در اين بين اگر رپورتاژ آگهي شما به شيوه ي صحيح و بر اساس قوانين سئو نگارش شده باشد و کلمات کليدي معتبري براي آن تهيه شده باشد، لينک هايي که همراه رپورتاژ آگهي در مقاله قرار دارد، براي هميشه همراه آن خواهد ماند. از اين طريق در وهله ي نخست، رپورتاژ آگهي شما توسط کاربران سايت و بعد از آن توسط افرادي که اين وب سايت هاي پر مخاطب را جستجو مي کنند، در دسترس خواهد بود. اين موضوع باعث مي شود رپورتاژ آگهي شما براي مدت هاي مديدي در ليست جستجوي گوگل باقي بماند و نتيجه اينکه از طريق اين آگهي تبليغاتي هميشه براي وب سايت شما مخاطب جديد جذب خواهد شد.


در اين ميان وب سايت هاي زيادي هستند که کار رپورتاژ آگهي را انجام مي دهند، از اين لحاظ که موضوع رپورتاژ نويسي و انتشار آن يک کار علمي و حرفه ايست، بهتر آن است که اين کار را به شرکت هاي حرفه اي بسپاريد تا نتيجه ي مطلوبي براي شما در پي داشته باشد.


در مورد نمونه هاي نگارش شده و با کيفيت رپورتاژ آگهي مي توانيد نمونه کارهاي آژانس رسانه اي تسمينو را ملاحظه کنيد که به شيوه ي صحيح رپورتاژ نويسي نگارش شده اند. اين آگهي ها هميشه در وب سايت هاي معتبر نمايش داده مي شوند. از اين آگهي هاي تبليغاتي به عنوان نمونه هاي موفق رپورتاژ آگهي مي توان ياد کرد.


 


6? سرمايه گذاري روي مشتريان با رپورتاژ آگهي


مي دانيد که در يک رپورتاژ آگهي مي توان با شيوه اي که مخاطب مي پسندد با وي صحبت کرد که در قالب يک موضوع علمي، خبري يا با بياني که احساسات مخاطب تحت تأثير قرار بگيرد و بلا درنگ اولين انتخابش برند شما باشد. احتمالاً اين صحيح ترين شيوه اي است که مي توان مستقيماً در قلب مخاطبان نفوذ کرد و سرمايه گذاري شما مستقيماً روي مشتريان اثر خواهد گذاشت.


7? جذب مشتري بالقوه از طريق رپورتاژ آگهي


با مزايايي که براي رپورتاژ آگهي بيان شد، مي توان گفت که رپورتاژ شيوه اي هوشمندانه از تبليغات آنلاين محسوب مي شود که نه تنها باعث بهبود رتبه ي وب سايت شما در موتورهاي جستجو مي گردد، بلکه بازدهي سريعي در جذب مشتري داشته و عملاً براي برند شما مشترياني بالقوه جذب مي کند. مشترياني که در وهله ي نخست اعتماد آن ها را کسب کرده ايد و حالا مشتري واقعي محسوب مي شوند.


 


8? معرفي برند شما در موتورهاي جستجو از طريق رپورتاژ آگهي


گوگل قوي ترين سايت جستجوگري است که سال هاست در فضاي اينترنت استفاده مي شود و محبوب ترين موتور جستجو در بين کاربران اينترنتي شناخته شده است. از آنجايي که هدف اصلي گوگل ارائه ي بهترين و موثق ترين اطلاعات در پاسخ به سرچ کاربرانش است، پس مي توان خود گوگل را نيز به عنوان يک مرجع معتبر شناسايي کرد که به اعتبار کسب و کار شما مي افزايد.


کسب اعتبار و افزايش رتبه ي وب سايت شما با خريد بک لينک و انتشار رپورتاژ آگهي حاوي اين لينک ها، در وب سايت هايي که از نظر گوگل رتبه ي بالايي دارند، امکان پذير است. چون در بحث سئو الگوريتم هاي گوگل با بررسي اين لينک ها در وب سايت هاي معتبر به وب سايت شما مي رسند و سايت شما را به عنوان يک وب سايت مرجع در مورد اين مقاله در نظر مي گيرند.


 وقتي که در نتيجه ي جستجوهاي کاربران گوگل، رپورتاژ آگهي پيرامون کسب و کار شما در صدر جدول جستجوها قرار داشته باشد، مي توانيد ببينيد که همين موضوع باعث جلب اعتماد اوليه در افراد نسبت به برند شما خواهد شد.


 


9? بهبود سئو سايت و افزايش رتبه سايت در موتورهاي جستجو


با کليک هايي که بر روي لينک هاي درون محتوا رپورتاژ انجام مي شود و افراد از طريق آن وب سايت شما را مشاهده خواهند کرد، مي توانيد ترافيک سايت خود را بالا ببريد و اين موضوع عملاً به بهبود سئوي سايت و رتبه بندي در موتورهاي جستجو از جمله گوگل، کمک شاياني مي کند.


بهبود سئو با رپورتاژ آگهي10? مقرون به صرفه بودن تبليغات از طريق رپورتاژ آگهي


همانطور که در بخش هاي قبل گفتيم، گاهاً نگرشي که شرکت ها به تبليغات دارند، ديد هزينه اي است که البته ما با توجه به اهميت و مزاياي فراوان رپورتاژ با اين موضوع موافق نيستيم. هزينه ي تهيه يک رپورتاژ آگهي به هيچ عنوان با هزينه ي تبليغات ديگر نظير تبليغات تلويزيوني، اصلاً قابل مقايسه نيست و با ويژگي ها و مزاياي زيادي که دارد، يک تبليغ کم هزينه و عالي در نوع خود محسوب مي شود.


قطعاً رپورتاژ آگهي مزاياي زيادي دارد که ما در اين بخش سعي کرديم مهم ترين ويژگي هاي آن را براي شما بيان کنيم.


منبع


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : رپورتاژ ,آگهي ,سايت ,موضوع ,تبليغات ,مقاله ,رپورتاژ آگهي ,سرمايه گذاري ,لينک هايي ,فضاي اينترنت ,موتورهاي جستجو ,فروش محصولات زيبايي
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آشنایی با میوه های عجیب استوایی درب اتوماتیک بنینکا، نمایندگی بنینکا، محصولات BENINCA، جک بنینکا، موتور بنینکا، درب برقی بنینکا، نماینده بنینکا در اصفهان، قفل اینستاگرام پلاس|instagramplus خرید و فروش ارز دیجیتال آموزش برنامه نویسی اندروید کوکو Jorge دنیای کامپیوتر اين ويلا چند | خريد ويلا | inVilaChand